WebHare Support

Contactmogelijkheden

Voor vragen en ondersteuning kun je ons altijd per e-mail of telefoon bereiken. Als er een probleem is dan lossen wij dat zo snel mogelijk voor je op, vaak op dezelfde dag of direct via de telefoon.


Bel ons

Bel naar 053 305 0003
Op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur (en vaak ook nog wel later).

Mail ons

Mail naar support@webhare.nl
Ook buiten kantooruren wordt dit support-kanaal gemonitord.

Klachten naar informatiebeveiliging@webhare.nl


Handleidingen

Onze handleidingen zijn te vinden op https://docs.webhare.nl/. Enkele handleidingen die specifiek van toepassing zijn voor bestaande klanten, maar die niet over WebHare zelf gaan, staan niet in het menu vermeld. Dit zijn:

  • GitLab issues - wanneer je kleine of grote opdrachten via de GitLab issue tracker aan ons doorgeeft.
  • DNS instellingen op de domeinnaam - hoe een domeinnaam naar onze server te verwijzen.
  • Uitgaande e-mail - wanneer het afzender e-mailadres problemen geeft (bijv. WebPack of nieuwsbrief mail), waardoor mail in spam komt.
  • E-mailinstellingen - de e-mailserver instellingen wanneer je een e-mailadres bij WebHare hebt.

HELP ONS BIJ HET OPLOSSEN - TIPS

Hoe meer informatie wij ontvangen, hoe sneller we een probleem voor je kunnen oplossen. Let daarom bij het melden van een probleem altijd op de volgende zaken:

Problemen in de weergave van de site

  • Waar in de site is er een probleem?
    Geef een link van de pagina door (de URL).
  • In welke browser(versie) treed het probleem op?
    Het maakt soms een groot verschil in welke browser(versie) zich het probleem voordoet. De website Detect my browser (Engels), toont direct in welke browser je werkt en welk versienummer deze heeft. Werkt deze site niet? Gebruik dan deze tips om de informatie handmatig te achterhalen.
  • Wat gaat er precies fout?
    Probeer zo uitgebreid mogelijk te omschrijven wat er precies misgaat. Zie je het probleem direct, of gaat er pas iets fout na een bepaalde handeling?

    Tip: maak eventueel een screenshot van het probleem. Hoe je dit doet met Windows of Mac vind je hier.

Problemen in de WebHare beheeromgeving

  • Waar in de beheeromgeving is er een probleem?
    Als het om een WebHare Publisher pagina gaat, geef dan ook de link van de pagina door (de URL).
  • In welke browser treed het probleem op?
    Zie de tip hiernaast om te achterhalen in welke browser je werkt.
  • Wat gaat er precies fout?
    Probeer zo uitgebreid mogelijk te omschrijven wat er precies misgaat, zie je het probleem direct of gaat er pas iets fout na een bepaalde handeling?

    Tip: Soms geeft de beheeromgeving van WebHare een systeem-foutmelding in een apart grijs venster. Deze tekst kun je kopiëren en in je mail plakken, of maak een screenshot van de foutmelding.

Problemen buiten kantooruren

In noodgevallen buiten kantooruren kun je direct contact opnemen met Arnold Hendriks of Marcel Hein.
Let op: meld het probleem ook altijd via support@webhare.nl. Deze mailbox wordt door meerdere mensen bijgehouden. Hoe meer informatie wij ontvangen, hoe sneller we een probleem voor je kunnen oplossen.

Arnold Hendriks


Bekijk ook de WEBHARE HANDLEIDINGEN

Alle algemene WebHare handleidingen zijn beschikbaar op docs.webhare.nl. Altijd online, altijd up-to-date!

WebHare handleidingen